A hitelintézet felmérése szerint a magyar lakosság számottevő arányban költene még ruházati cikkekre (13 százalék), majd sorban az egészségügyi kiadások és a műszaki cikkek (8-8 százalék), továbbá a szórakozásra (6 százalék) szánt kiadások következnek.
Alapvetően élményekre és maradandó dolgokra szeretnek költeni a magyarok. A kutatásból kiderült, hogy a nyaralás (88 százalék) az a kiadás, amire a legnagyobb megelégedéssel költenek a magyarok. Ezt követi sorban a szórakozásra (75 százalék), a gyerekek táboroztatására (71 százalék), a ruházati cikkekre (70 százalék), lakásfelújításra (69 százalék) fordított pénz.
A leggyakrabban lakásfelújítás (46 százalék) és nyaralás (38 százalék) esetén fordul elő, hogy túlszaladnak a magyar családok az eltervezett költségvetésen.
A felmérés szerint kevesebben mernek belevágni a hitelfelvételbe: a magyarok 3 százaléka nyaralásra, 2 százaléka iskolakezdésre, 1 százaléka ruházati cikkekre vesz fel hitelt. Ennél magasabb arányban, 10 százalékban vesznek fel hitelt lakásfelújításra, az autóvásárlást fontolgatóknak pedig a harmada tervezi a hitelfelvételt.
A fogyasztási hitelek nyújtásával foglalkozó pénzintézet hitel monitor felmérése egy 500 fős országos mintán készült, az adatok a 18-69 éves magyar lakosságra reprezentatívak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.