Augusztus 29-én fordult elő első alkalommal a Deutsche Bank történetében, hogy az aznap regisztrált 1,7 millió online hozzáférésnek a többségét, 52 százalékát mobil eszközről, a bank mobil alkalmazásával kezdeményezték az ügyfelek.
A bank több mint hétmillió lakossági és vállalati ügyfeléből már mintegy négymilliónyian intézik banki ügyeiket az interneten okostelefonjuk, táblagépük, vagy személyi számítógépük igénybevételével.
Csúcsidőszakban, például minden hónap végén, naponta több mint kétmillió hozzáférést regisztrálnak a bank mobil szolgáltatásai. Évente pedig mintegy 400 millió mobil banki műveletet hajtanak végre az ügyfelek, elsősorban a számlaegyenleg és forgalmi adatok lekérdezését, valamint pénzátutalást. A Deutsche Banknál az internetes hozzáféréssel kezdeményezett pénzforgalom meghaladja a 100 milliárd eurót évente.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.