A világ legnagyobb üdítőital-gyártója 1 milliárd 447 millió dollár, részvényenként 33 cent nyereséget ért el, szemben az előző év azonos időszakára jelentett 1 milliárd 46 millió dolláros, részvényenkénti 24 centes profittal. A szakértők által inkább figyelemmel követett, egyszeri tételek nélküli részvényarányos profit 50 cent volt július-szeptemberben, 1 centtel több az elemzők által várt 49 centnél.
A nettó működési bevétel globálisan 15 százalékkal, 9 milliárd 78 millió dollárra csökkent, miután a vállalat az alacsony haszonkulccsal működő palackozó tevékenységének egy részét franchise alapon újra átszervezte. A bevétel mindazonáltal így is meghaladja az elemzők által várt 8,72 milliárd dollárt.
Észak-Amerikában stagnált a Coca-Cola bevétele, de a Sprite-ból származó bevételek így is 5 százalék körül, a kávéitaloké pedig pár százalékkal nőtt, míg a zéró kalóriás italok közül a Diet Coke forgalma csökkent.
A nagy riválisok közül a Pepsico két éve először bevételeinek csökkenéséről adott számot harmadik negyedéves gyorsjelentésében. Ez a Gatorade iránti kereslet gyengeségére és néhány elhibázott marketingfogásra vezethető vissza.
A New York-i tőzsdén a nyitás előtti elektronikus kereskedésben a Coca-Cola árfolyama 0,15 százalékos pluszban, 46,25 dolláron állt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.