A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat szerdán azt közölte, hogy az október végével zárult három hónapban az adózott eredménye éves összevetésben 5,4 százalékkal 100,2 millió dollárra, részvényenként 80 centre emelkedett.
A negyedéves bevétel 3 százalékkal 976,2 millió dollárra nőtt. A Tiffany legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban a negyedéves eladások 1 százalékkal, az ázsiai-csendes-óceáni térségben pedig 15 százalékkal nőttek, különösen a kínai kereslet bővülése nyomán.
Az elemzői várakozásokban kisebb, 76 cent részvényarányos eredmény és mérsékeltebb, 957 millió dolláros bevétel szerepelt.
A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 20 százalékkal, az idei év eleje óta 21 százalékkal nőtt. A negyedéves adatközlés után az ékszerház részvényének az árfolyama a keddi záróértékéhez képest 2 százalékos emelkedéssel, 96 dolláron állt New Yorkban, a szerdai tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.