A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat szerdán azt közölte, hogy a két hónapban minden fontosabb piacán, valamennyi termékkörben növelni tudta nyereségességét. A cég profitja a két hónapban 7 százalékkal 516 millió dollárra nőtt Észak- és Dél-Amerikában, 16 százalékkal 232 millió dollárra az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 1 százalékkal 145 millió dollárra Japánban, és 14 százalékkal 136 millió dollárra Európában.
A kéthavi adat közlése után 0,5 százalékos mínuszban állt az ékszerház részvényének az árfolyama a keddi záróértékéhez képest New Yorkban, a szerdai tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben. A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 35 százalékkal emelkedett.
Az 1837-ben New Yorkban alapított Tiffany cég december végén 316 üzlettel rendelkezett világszerte, ezen belül 125 boltja volt Észak- és Dél-Amerikában, 87 az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 54 Japánban és 46 Európában. A Tiffany március 16-án ismerteti a tavalyi utolsó negyedévre és 2017 egészére vonatkozó adatait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.