Gyorsan megkedvelték a mobiltelefonos applikáció segítségével igényelhető személyi kölcsönt a CIB Bank ügyfelei: a bevezetés óta eltelt bő fél év alatt több mint kétezer alkalommal folyamodtak okostelefonon a hitelért – közölte a pénzintézet.
Az idei év első hónapjában a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka már az új csatornán keresztül valósult meg.
A CIB Bank tapasztalatai szerint a mobilappon keresztül indított kérelmeknél az átlagos igényelt összeg valamivel alacsonyabb a fióki csatornánál megszokottnál, most 1,2 millió forint környékén mozog. Ezzel együtt az eddigi legkisebb és legnagyobb összegű igénylés – 300 ezer és ötmillió forint – megegyezik az ezen a csatornán igényelhető legkisebb és legnagyobb összeggel.
A mobilapplikáción keresztül igényelhető, és akár 7 perc alatt folyósítható személyi kölcsön iránti növekvő érdeklődés azt mutatja, hogy az ügyfelek egyre nagyobb arányban nyitottak az innovatív, gyors és kényelmes ügyintézést segítő megoldásokra
- áll a bank közleményében. A CIB Bank részben az online igénylési folyamatnak, részben pedig a tartósan alacsony kamatkörnyezetnek és a minimálbér idei növekedésének köszönhetően az idei évre is erős, 20 százalék körüli volumennövekedésre számít a személyi kölcsönök piacán, amelyen ezt meghaladó mértékben kíván növekedni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.