A magyar bankok közül a legnagyobb nyolc szereplő digitális érettségét vizsgálta az idei Deloitte Digital Maturity elnevezésű felmérés, mely 38 országban, 238 bankot és 10 FinTech céget vett górcső alá.
A kilenc közép-kelet európai ország közül csak a szlovénokat, illetve az elemzésbe újonnan bekerülő lett bankokat tudta a magyar mezőny megelőzni, így végzett régiós szinten a 7. helyen.
A magyar banki érettség megegyezik az európaival az onboarding fázisban, emellett megközelítjük az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) átlagot a mindennapi bankolás és a keresztértékesítés területén is. Ezek a fázisok a legfontosabbak, mivel míg a mindennapi bankolás bizalmat és lojalitást épít az ügyfél és a pénzintézet között, addig a keresztértékesítési fázisban realizálódik a bevételek nagy többsége.
Míg az információszerzés fázisában magas értékeket értek el a magyar bankok, addig az utolsó szakaszban szinte semmilyen digitális fejlesztés nem valósult meg a hazai piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.