Az olasz luxusautógyár csütörtökön azt közölte, hogy az adózott eredménye 149 millió euró volt a március végével záródott három hónapban.
A Ferrari 2128 autót adott el az időszakban, 6,2 százalékkal többet a tavalyi első negyedévinél.
Az idei első három hónapban Európában és a Közel-Keleten 1103, az amerikai kontinensen 596 autóját értékesítette a Ferrari, mindenütt egyszámjegyű volt a növekedés. A Kínában eladott autók száma 14 százalékkal, 183-ra emelkedett. A Ferrari bevétele a negyedévben 1 százalékkal, 831 millió euróra nőtt.
A járműgyártó csütörtökön megerősítette azt a várakozását, hogy az idén több mint 9 ezer autót értékesít, a bevétele pedig 3,4 milliárd euró lesz.
A Ferrari két éve vált ki anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.