A cég azt közölte, hogy a bevétele éves szinten 68,3 százalékkal, 45,24 milliárd jüanra (6,60 milliárd dollár, 1 jüan=40,75 forint) nőtt. Szakértők kisebb bevételre, 39,18 milliárd jüanra számítottak.
A Xiaomi adózott eredménye 14,63 milliárd jüan lett a második negyedévben az idei első negyedévi 7,03 milliárd jüan veszteség után.
A kínai cég eladásai okostelefonokból éves összevetésben 58,7 százalékkal, 30,5 milliárd jüanra nőttek, amit részben áremeléssel sikerült elérnie.
A Xiaomi bevételeinek mintegy 70 százaléka származik az okostelefonok eladásából, 20 százalék más termékek, mint például a televíziós készülékek értékesítéséből, és mintegy 10 százalék internetes szolgáltatásokból.
A 2010-ben alapított Xiaomi júliusban vezette be részvényeit a hongkongi tőzsdére, ahol a cég árfolyama szerdán 1,6 százalékkal drágult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.