Az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál profitja jelentősen, csaknem a felével esett egy egyszeri tétel miatt, a bevétele ugyanakkor 61 százalékkal nőtt a június végével záródott pénzügyi első negyedévben.
Az Alibaba Group Holding Ltd. adózott eredménye 7,65 milliárd jüanra (1 jüan=40,79 forint) esett a június 30-án záródott három hónapban az egy évvel korábbi 14,03 milliárd jüanról. Az adat elsősorban a cég dolgozóinak kifizetett egyszeri, 11,8 milliárd jüan kompenzáció miatt lett gyengébb.
Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos adózott eredmény 8,04 jüanra emelkedett az egy évvel korábbi 7,98 jüanról.
A cég bevétele 61 százalékkal, 80,92 milliárd jüanra (11,8 milliárd dollár) nőtt a negyedévben. Szakértők jobb adatra, 81,37 milliárd jüanra számítottak.
Kínában 576 millióra emelkedett az Alibaba internetes értékesítési platformján az aktív ügyfelek száma a negyedévben az egy évvel korábbi 552 millióról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.