Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben növelte forgalmát a tavalyi utolsó negyedévben a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat.
A cég kedden azt közölte, hogy a december végével záródott negyedévben forgalma 6 százalékkal, 783 millió euróra emelkedett. Szakértők kisebb, 762 millió eurós negyedéves forgalomra számítottak.
A Hugo Boss kétszámjegyű eladási növekedést ért el Nagy-Britanniában és Franciaországban, Kínában pedig rekordbővülést könyvelhetett el.
A vállalat tavalyi az utolsó három hónapban 37 százalékkal növelte online eladásait, és ezzel már az ötödik egymást követő negyedévben ért el kétszámjegyű bővülést ebben a szegmensben. A negyedéves kiskereskedelmi eladások 4 százalékkal, a nagykereskedelmi eladások pedig 15 százalékkal nőttek.
A Hugo Boss március 7-én hozza nyilvánosságra további számokat a negyedévről, és ismerteti a múlt év egészére vonatkozó adatait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.