BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az online streamingüzletág és az oktatás húzhatja az OTT-One-t

„Idén biztosan kilépünk a T kategóriából, csak az a kérdés, hogy egy ugrással vagy két lépcsőben célozzuk meg a Prémium kategóriát” – mondta a Világgazdaságnak Kósa Gábor, az OTT-One főrészvényesének tulajdonosa.

Elégedettek vagyunk a tavalyi évvel, amikor az árbevétel csaknem 50 százalékkal növekedve, 1,7 milliárd forintra emelkedett, míg az adózott eredmény 215,5 millió forint lett, ami duplája az egy évvel korábbinak – mondta a Világgazdaságnak Kósa Gábor, aki az OTT-One fő részvényesének, az iSRV Zrt.-nek a tulajdonosa és a high-tech biztonságtechnikai üzletág vezetője.

Nem véletlen, hogy napirendre kerül a BÉT T kategóriájából való kilépés. Amint azt Kósa Gábor hangsúlyozta, a társaság határozott célja, hogy az idén szintet lépjenek.

Fotó: Shutterstock

Minimális célkitűzés a Standard kategória, a tényleges cél pedig a Prémium kategória. Ennek feltétele, hogy végrehajtsanak egy legalább százmillió forint értékű nyilvános részvénykibocsátást. A társaság tavaly az operatív igazgatóság létrahozásával elindult azon az úton, hogy megfelelően előkészítse az ügyletet, és támogassa a vállalatot a tőkepiaci tranzakció lebonyolításában. A T kategóriából való kilépés már biztosra vehető, de lehetséges, hogy csak két lépcsőben érik el a Prémium kategóriát.

Tavaly a legnagyobb piaci reakciót a streaming- (digitális videótartalom szolgáltatása) üzletág indukálta. Ennek első elemeként az OTT-One és a TV2 csoport közösen fejleszti és üzemelteti a Spíler Extra videostreaming-alkalmazást, amely a Spíler TV tartalmainak elérését biztosítja okoseszközökön. Augusztusban a társaság lett a technológiai kiszolgálója a Colum­bia Pictures Corporation Sony Net­works alkalmazásának Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban és Romániában.

A teljes cikket a Világgazdaság szerdai számában olvashatja

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.