A második negyedévben eladott készülékei alapján a világ negyedik legnagyobb mobilgyártója azt közölte, hogy éves összevetésben a bevétele 15 százalékkal, 51,95 milliárd jüanra (7,36 milliárd dollár, 1 jüan=41,64 forint) nőtt a június végén záródott három hónapban.
Elemzők jobb adatra, 52,17 milliárd jüanra számítottak.
A cég negyedéves nyeresége 87 százalékkal, 1,96 milliárd jüanra (278 millió dollár) esett az egy évvel korábbi 14,63 milliárd jüanról.
Az elemzői várakozások átlagában nagyobb, 2,64 milliárd jüan nyereség szerepelt a második negyedévről.
A 2010-ben alapított Xiaomi a második negyedévben 5 százalékkal, 32 millióra növelte okostelefon-eladását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.