A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása – olvasható az MKB Bank Nyrt. közleményében. A pénzintézet kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel
hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve ezzel is a fertőzésveszélyt.
Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét.
2020. március 25. napjától az MKB Bank Budapesten
vezeti be digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével
időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.
Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is. A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/tajekoztatas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők. Az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.