Lassan visszatér a normál működési rendhez a magyarországi bankok értékesítési hálózata: az érintett szereplők fokozatosan újranyitják a veszélyhelyzet idején ideiglenesen bezárt egységeket, miközben az ügyfelek is egyre gyakrabban jelennek meg személyesen a fiókokban – derül ki a Világgazdaság által megkérdezett szereplők nyilatkozataiból.
A K&H Banknál – közölték érdeklődésünkre a pénzügyi szolgáltatónál – a veszélyhelyzet kihirdetése óta jelentősen, 50-60 százalékkal lecsökkent a fióki forgalom, az elmúlt két hétben viszont a járvány előtti időszak 80 százalékára nőtt, az időpontfoglalások száma megötszöröződött.
A hitelintézetnél ugyanakkor rámutattak:
„A Takarékbank fiókjai a veszélyhelyzet kezdetén és az azt követő hónapban is a korábban megszokott rendben tartottak nyitva, csak a bevásárlóközpontokban működő fiókok voltak kivételek, amelyek igazodtak a 15 órai záráshoz. Májustól a csökkenő igényekhez igazodva a legtöbb fiókunk 15 óráig, pénteken 13 óráig tartott nyitva, a legnagyobb forgalmú fiókok azonban továbbra is a teljes nyitvatartási időben fogadták az ügyfeleket. Június elejétől fokozatosan visszaállunk a járványhelyzet előtti nyitvatartásra” – közölte a társaság a Világgazdasággal.
A fiókokba betérő ügyfelek száma a Takarékbanknál is érezhetően csökkent a veszélyhelyzet időszakában, miközben a digitális csatornákat – mint a Takarék Netbank, a Takarék e-Bank és a Takarék Mobilapp – használók száma nőtt. A Takarékbank a válság kezdete után elindította videobank-szolgáltatását is.
A teljes cikket elolvashatják a Világgazdaság szerdai számában
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.