Az American Airlines eredeti módját választotta a légi forgalom brutális visszaesése miatt visszamaradt borkészlete hasznosításának
– derül ki a cég közleményéből.
A légitársaság elindította Flagship Cellars (a zászlóshajó pincéi) című programját, melynek keretében a megadott honlapról minden amerikai rendelhet prémium minőségű vörös- vagy fehérbort, illetve akár pezsgőt is, melyet a cég kiszállít az otthonába.
Az egyedi rendelések mellett havi 99 dolláros előfizetés fejében a rendszeres szállítást is választhatják a vevők.
Ebben az esetben minden hónapban három palack bort kapnak.
A készleten lévő borok és pezsgők egy-egy palackja, melyeket egyébként békeidőben az első osztályon és az üzleti osztályon szolgálnak fel, minimum 14, maximum 300 dollárba kerül.
Amennyiben az előfizetéses csomagot megrendelő személy korábban gyakran repült a céggel, és „Aadvantage Miles” klubkártyája is van, minden elköltött dollárja után két mérföld ingyen repülést írnak jóvá a számláján.
A vállalat azt reméli, hogy az új szolgáltatás havi 40-50 000 dollár extra bevételhez juttatja, azonban nem ez az elsődleges cél
– árulta el Alison Taylor, a cég ügyfélkapcsolati igazgatója.
Legalább annyira fontos ugyanis, hogy az ügyfelek valamilyen úton-módon addig is kapcsolatban maradjanak a társasággal, ameddig nem repülhetnek a légitársaság gépein.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.