A bank és a biztosításközvetítő együttműködése unikális megközelítést alkalmaz a hazai bankbiztosítási piacon: az egy bank – egy biztosító együttműködésével megvalósuló modell helyett az egy bank – több biztosító értékesítési modellt vezették be, amely lehetőséget teremt arra, hogy a Takarékbank ügyfelei akár a biztosítási piac számos szereplőjének kínálatából választhassák ki az igényeiknek legjobban megfelelő biztosítási terméket, kihasználva a banki és biztosítói termékek egymáshoz kapcsolódó kölcsönös szerepét.
„Az elmúlt években az egyes takarékszövetkezetek számos céggel, eltérő biztosítási partnerekkel dolgoztak együtt. A fúziók során át kellett tekinteni a Takarékbank biztosítási stratégiáját, hogy az ügyfeleknek a lehető legszélesebb körű biztosítási ajánlatokat mutassuk be, segítsük őket a biztosítási piacon könnyen eligazodni és a legjobb konstrukciót tudják elfogadni.
A banki szektorban elsőként megjelenő új biztosítási értékesítési modellel a vidéki emberekhez is eljuthat a legszélesebb körű termékpaletta”
– hangsúlyozta Vida József a Takarékbank Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A biztosítók – ügyfelek érdekében tett – versenyeztetése, kimondottan fontos és előnyös lehet a meglévő és leendő ügyfelek számára.
Az ügyfelek széles körű biztosítási igényeinek lefedése érdekében a Takarékbank Zrt-nek több ponton változtatnia kellett az eddigi értékesítési gyakorlatához képest, de nagy átalakításra nem volt szükség, hiszen a biztosításközvetítés és az ahhoz kapcsolódó háttérfolyamatok, eddig is jól működtek.
A bankbiztosítási piacon újdonságnak számító modellt az ügyfelek még magasabb szinten történő kiszolgálása érdekében, a jövőben további innovatív szolgáltatásokkal és papírmentes folyamatokkal kívánják támogatni.
A Takarékbank Zrt. a hazai banki szektor legnagyobb fiókhálózatával rendelkezik, a több mint 700 bankfiókban mintegy 2000 ügyintéző munkatárs, 1,1 millió ügyfelet szolgál ki országos szinten.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.