Tízből kilenc bankkártyabirtokos már hallott a január elsejétől életbe lépett többlépcsős azonosításról. Az OTP Bank megbízásából készített felmérés szerint az interneten kártyával vásárlók többségének nem okoz gondot az új jóváhagyási folyamat. A pénzintézet közleménye szerint a válaszadók 63 százaléka a többlépcsős azonosításhoz kapcsolódó ügyintézés és az új folyamat megtanulása során nem kért közvetlen segítséget banki ügyintézőtől vagy ismerőstől, hanem önállóan tájékozódott és tette meg a szükséges lépéseket.
Akik azt válaszolták, hogy fizettek már interneten a bankkártyájukkal, azoknak a 80 százaléka az elmúlt hónapokban találkozott az új jóváhagyási folyamattal.
A bankkártyások 66 százaléka szerint nem okoz problémát a többlépcsős azonosítás,
ez az arány 77 százalék azok körében, akik már internetes fizetésre is használták a plasztikjukat.
A felmérés szerint a többlépcsős jóváhagyáshoz szükséges teendőkről és az új folyamat menetéről a bankkártyával rendelkezők nagy többsége (39 százalék) a bankja weboldaláról tájékozódott, míg 24 százalékuk magától jött rá az új folyamat lépéseire, vagy egyéb internetes felületeken keresett választ.
Csak 11 százalékuk fordult közvetlenül banki ügyintézőhöz, 9 százalékuk pedig családtagoktól, ismerősöktől kért segítséget.
Az OTP Bank ügyfeleinek a többlépcsős jóváhagyáshoz előzetesen mindenképp regisztrálniuk kell az internetes biztonságikód-szolgáltatásra érvényes mobiltelefonszámuk megadásával. Ezt követően a banki mobiltelefonos alkalmazást már használó kliensek az appba belépve tudják jóváhagyni az internetes kártyás fizetéseket, míg azoknak, akik nem regisztráltak a mobilalkalmazásra, az sms-ben kapott internetes biztonsági kódot és a 3 jegyű TeleKódot kell megadniuk a fizetési felületen a jóváhagyáshoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.