A Volkswagen-csoporthoz tartozó Porsche a január–márciusi periódusban 72 ezer autót adott el, vagyis 36 százalékkal többet, mint egy évvel korábban – jelentette be délelőtt a sportkocsigyártó Stuttgartban.
Tavaly a Porsche összesen 272 ezer járművet értékesített, ami elmaradt a cég 2019-es teljesítményétől. Az idén azonban az első negyedéves számok alapján Oliver Blume igazgatósági elnök jó esélyt lát arra, hogy
a cég éves eladásai elérhetik akár a 300 ezres darabszámot is.
A cég modelljei iránt egyébként a világpiac – üzleti szempontból – minden jelentős régiójában nőtt a kereslet,
kiemelkedett azonban Kína, ahol a három hónap alatt 22 ezer Porsche kelt el,
és a növekedés mértéke elérte az 56 százalékot. Észak-Amerikában 45, Európában 16, a külön kezelt német piacon pedig 14 százalékos volt a bővülés.
Részben a hír hatására a Volkswagen részvényei délig 2,6 százalékkal, 244,5 euróig hajráztak Frankfurtban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.