Hétfőn zárás után tette közzé második negyedéves gyorsjelentését az LVMH. A francia luxusmárka-csoport negyedéves árbevétele 14,7 milliárd euróra nőtt, ami 89 százalékos bővülés év/év alapon, illetve több mint fél milliárd eurós felülteljesítés az elemzői konszenzushoz képest is.
A ruházat és divat szegmens különösen erős volt kimondottan a Louis Vuitton, Dior és Fendi termékek voltak kelendőek
– emelték ki az Equilor elemzői.
A vállalat vezérigazgatója szerint, a kereslet továbbra is jelentős a termékeik iránt. A kínai keresletről a menedzsment azt nyilatkozta, hogy továbbra is stabil. Az ázsiai eladások a csoport árbevételének 38 százalékáért feleltek az első félévben.
Az elmúlt hat hónap működési eredménye 7,6 milliárd euróra nőtt szemben az egy évvel korábbi 1,7 milliárdról. Az elemzői becsléseket is közel 1 milliárd euróval megverte az LVMH az első félévben.
A Louis Vuitton táskák mellett LVMH márka például a TAG Heuer karóra, a Dior parfüm és a Dom Pérignon pezsgő és a Moet Hennessy konyak is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.