A videómegosztóként és közösségi oldalként elhíresült TikTok együttműködik a Virtual Dining Concepts (VDC) nevű vállalattal, hogy elindítsa a TikTok Kitchens-t, egy olyan, csak kézbesítésre szánt szolgáltatását, ami a legnépszerűbb, legtrendibb recepteket fogja elkészíteni a megrendelők számára az alkalmazáson keresztül – számolt be róla a The Verge.
A TikTok és a VDC együttműködésének keretében első körben csaknem 300 helyet „indítanak” az Amerikai Egyesült Államokban, de 2022 végére ezt a számot 1000-re bővítenék.
A koncepció azon alapul, hogy a TikTok Kitchens fizikailag nem nyitna saját helyeket, már meglévő éttermekben fog működni, többek között a VDC társalapítójának, Robert Earlnek a tulajdonában lévő étteremláncokban, mint például a Buca di Beppo és a Bertucci's.
A TikTok Kitchens nem rendelkezik saját infrastruktúrával, az étterem meglévő konyháját és alkalmazottait használja fel, de biztosítja a képzést, a TikToktól származó recepteket, valamint a csomagolást is.
Annak érdekében, hogy valóban a legtrendibb recepteket biztosítsák a felhasználóknak, az étlap negyedévente megújul majd. Azért ilyen gyakran, mert ennyi idő alatt cserélődnek a vírustartalmak a platformon. Az első menü része lesz a sült feta tészta – ami a legkeresettebb recept volt 2021-ben Google-on –; a kukorica bordákként ismert, levegőn sült kukoricacsíkok; a ropogós, sajttal borított tésztachips; valamint a smash burger. Az étlapon szereplő recepteket létrehozó alkotók az adott ételből származó bevétel egy részét megkapják majd.
Hogy egyértelmű legyen, ez egy olyan kampány, amely a TikTok ételeket hozza el a rajongóknak, nem pedig az éttermi üzletágba való belevágás
– nyilatkozta Elena Saavedra, a TikTok szóvivője.
A VDC-nek nem ez az első románca a virtuális világgal, korábban már nagy sikert aratott a MrBeast Burgerrel, egy virtuális konyhával, amelyet a népszerű YouTuber, MrBeast indított útjára 2020 végén. A MrBeast három hónap alatt egymillió hamburgert adott el, és már 1500 konyhában készítik az Amerika Egyesült Államokban, Kanadában és az Egyesült Királyságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.