BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Saját ételekkel etetné a felhasználóit a TikTok

A videómegosztó oldal legnépszerűbb receptjei hamarosan házhoz rendelhetőek lesznek.

A videómegosztóként és közösségi oldalként elhíresült TikTok együttműködik a Virtual Dining Concepts (VDC) nevű vállalattal, hogy elindítsa a TikTok Kitchens-t, egy olyan, csak kézbesítésre szánt szolgáltatását, ami a legnépszerűbb, legtrendibb recepteket fogja elkészíteni a megrendelők számára az alkalmazáson keresztül – számolt be róla a The Verge.

A TikTok és a VDC együttműködésének keretében első körben csaknem 300 helyet „indítanak” az Amerikai Egyesült Államokban, de 2022 végére ezt a számot 1000-re bővítenék.

A koncepció azon alapul, hogy a TikTok Kitchens fizikailag nem nyitna saját helyeket, már meglévő éttermekben fog működni, többek között a VDC társalapítójának, Robert Earlnek a tulajdonában lévő étteremláncokban, mint például a Buca di Beppo és a Bertucci's.

Fotó: Shutterstock

A TikTok Kitchens nem rendelkezik saját infrastruktúrával, az étterem meglévő konyháját és alkalmazottait használja fel, de biztosítja a képzést, a TikToktól származó recepteket, valamint a csomagolást is.

Annak érdekében, hogy valóban a legtrendibb recepteket biztosítsák a felhasználóknak, az étlap negyedévente megújul majd. Azért ilyen gyakran, mert ennyi idő alatt cserélődnek a vírustartalmak a platformon. Az első menü része lesz a sült feta tészta – ami a legkeresettebb recept volt 2021-ben Google-on –; a kukorica bordákként ismert, levegőn sült kukoricacsíkok; a ropogós, sajttal borított tésztachips; valamint a smash burger. Az étlapon szereplő recepteket létrehozó alkotók az adott ételből származó bevétel egy részét megkapják majd.

Hogy egyértelmű legyen, ez egy olyan kampány, amely a TikTok ételeket hozza el a rajongóknak, nem pedig az éttermi üzletágba való belevágás

– nyilatkozta Elena Saavedra, a TikTok szóvivője.

A VDC-nek nem ez az első románca a virtuális világgal, korábban már nagy sikert aratott a MrBeast Burgerrel, egy virtuális konyhával, amelyet a népszerű YouTuber, MrBeast indított útjára 2020 végén. A MrBeast három hónap alatt egymillió hamburgert adott el, és már 1500 konyhában készítik az Amerika Egyesült Államokban, Kanadában és az Egyesült Királyságban.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.