Kevesebb mint a felére esett vissza a Zalando német ruhakereskedő cég üzemi eredménye a második negyedévben. A tavalyi esztendő azonos időszakához képest 58 százalékkal, 184,1 millió euróról 77,4 millióra csökkent az eredménye, amely így is jobb, mint az első negyedéves 52 millió eurós veszteség. A gyengébb eredményekben a kiskereskedelem problémái, az infláció, a vásárlói bizalom csökkenése és az ellátási problémák tükröződnek vissza.
Az orosz vagy a német kiskereskedelem esett nagyobbat: mutatjuk!Már Magyarország is érzi a tüzet, de még egész jól állunk. |
A Zalando a második negyedévben 3,8 milliárd eurós bevételt ért el, míg az értékesítés 4 százalékkal csökkenve 2,6 milliárdot tett ki.
Az élet egyre drágább, a vásárlók pedig jelenleg nem szívesen fogyasztanak. Ezt már mi is érezzük
– mondta a cég társvezérigazgatója, Robert Gentz a Reuters tudósítása szerint. A Zalando ennek ellenére optimista az év második felével kapcsolatban. Az aktív vásárlóik száma 11 százalékkal, 49 millióra nőtt egy év alatt, és a tagsági programjuk, a Zalando Plus is jelentős növekedést mutathat fel: már 164 százalékkal többen vannak a programban, mint egy éve.
A vállalat a kiadáscsökkentés mellett is letette voksát: visszavágják a marketingköltségeiket, bevezettek egy minimális rendelési összeget és hatékonyabb logisztikailánc-hálózatot építenek fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.