A General Motors pénteken késő este bejelentette, hogy ideiglenesen leállította a fizetett hirdetéseket a Twitteren, miután Elon Musk befejezte a közösségi médiavállalat felvásárlását.
A legnagyobb amerikai autógyártó közölte, hogy "együttműködik a Twitterrel, hogy megértsék a platform irányát az új tulajdonosaik alatt". Musk a GM rivális Tesla vezérigazgatója is.
A detoriti autógyártó azzal indokolt, hogy "ahogy az egy médiaplatformban bekövetkező jelentős változás esetén szokásos üzletmenet, átmenetileg szüneteltettük a fizetett hirdetéseket".
A második negyedévben a Twitter bevételeinek több mint 90 százalékát a reklámeladások tették ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.