Meglepően erős forgalomról számolt be a Ralph Lauren az április elején lezárt negyedik negyedévre vonatkozóan, mivel a tehetősebb amerikai vásárlók a luxuskiadások általános visszafogása mellett továbbra is stabil keresletet támasztottak a divatcég termékei iránt.
A New York-i központú divatház forgalma bő 1 százalékkal, 1,54 milliárd dollárra emelkedett az április elején lezárt három hónapban, felülmúlva ezzel a kisebb visszaesést és az 1,47 milliárd dollárt prognosztizáló elemzői várakozásokat.
Az egyszeri tételeket kiszűrve részvényenként 90 centes nettó nyereséget könyvelt el a társaság az időszakra, amely szintén lényegesen jobb a 61 centes elemzői konszenzusnál.
Miközben sok más luxusipari cég, köztük a Louis Vuitton és a Dior márkákat birtokló LVMH vagy a Gucci-tulajdonos Kering gyengülő vásárlóerővel szembesült az Egyesült Államokban, a Ralph Lauren új szezonális kollekciójának darabjai és a Polo táskák továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek a fiatal, jómódú amerikaiak körében. A legnagyobb piacának számító észak-amerikai térségben a vártnál kisebb mértékben, mindössze 3 százalékkal esett vissza a forgalom.
A vállalat emellett a rendkívül szigorú pandémiás szabályok feloldását követően a kínai kereslet erőteljes fellendüléséből is profitált, az ottani eladások 30 százalékkal ugrottak meg. Ázsia egészében 13 százalékkal bővült a forgalom, 390 millió dollárral támogatva a csoportot.
Az idei évben alacsony, egy számjegyű bevételbővülésre számít a vállalat, az új üzleti év első három hónapjában ugyanakkor még az egy évvel ezelőtti szinten stagnálhat a forgalom. Az elemzők a most lezárt üzleti évet 5,6 százalékkal meghaladó, 6,73 milliárd dolláros bevételre számítanak az idén.
A kedvező negyedéves számokra 5,5 százalékot ugrott a részvényárfolyam a csütörtöki amerikai tőzsdenyitást megelőző elektronikus kereskedésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.