Az amerikaiak nem tudnak ellenállni a Chili’s gyorsétteremlánc menüjének, úgy veszik a Big Smasher burgereket, a 6 dolláros margaritákat és a Triple Dipper kombinált tálakat, mintha nem lenne holnap – írja a CNN.
A láncot működtető Brinker International 14 százalékos ugrásról számolt be a legalább egy éve nyitva tartó üzleteik forgalmában, miközben a teljes árbevétel 6,5 százalékkal nőtt. A sikerben megfigyelők szerint óriási szerepe van a cég agresszív reklámkampányának, és annak, hogy a TikTokon vírusszerűen terjednek a menüik.
A Chili’s riválisai áremeléseire időzítette hirdetési akcióinak beindítását, amely főként a McDonald’s Big Macjével versengő, 10,99 dolláros Big Smashert népszerűsíti. Méghozzá nagy sikerrel, hiszen a Big Smasher nyerő a vendégek körében és jelentős forgalmat generál
– mondta Kevin Hochman, a Brinker vezérigazgatója szerdán, amikor a vállalat harmadik negyedéves eredményeiről is beszámoltak.
A Chili’s áprilisban vezette be 10,99 dolláros burgerét, amely szerintük „kétszer annyi marhahúst tartalmaz, mint egy Big Mac, és a gyorséttermek kedvelőinek emlékezetes élményt nyújt”. Az ételrendelésekhez ráadásul korlátlan mennyiségű alkoholmentes ital, salsás csipsz és sült krumpli is jár.
Az ajánlat olyan sikeres volt, hogy többször is meghosszabbították, és jövőre is menün marad – ígérte Hochman, hozzátéve, hogy a vásárlók rendszeresen megerősítik a személyzetnek, hogy ez a hamburger pont úgy néz ki, mint a reklámokban.
A Chili’s másik sikerterméke a Triple Dipper tál, amely három, a menüről szabadon választható előételt és mártást kínál a vendégeknek 20 dollár alatti áron. Ma már a Chili’s forgalmának 11 százalékát hozza, az eladásai 70 százalékkal emelkedtek tavaly.
A Triple Dipper nagyon fontos a fiatalabb vendégeink számára, akik a mártogatósok széles választékával, személyre szabottan és élményszerűen szeretnek étkezni – mondta Hochman. A fogás a TikTokon is főszereplővé vált, sokan filmre veszik a kombinációikat, miközben áradozásaikkal fokozzák a hírverést a Chili’s körül.
A lánc havonként változó összetételű, 6 dolláros margaritakoktéljai szintén elvarázsolják az embereket, különösen az októberi „Witches Brew” (boszorkányfőzet) – emelte ki a vezérigazgató. Az új, 10 dolláros Don Julio tequila alapú margarita pedig a felső kategóriás fogyasztók körében rendkívül attraktív.
A Chili’s nagy népszerűségét igazolja az utcai gyalogosforgalmat a mesterséges intelligencia segítségével mérő Placer.ai nevű cég jelentése is.
Azzal, hogy a Chili’s megfizethető áron kínál kiváló minőségű ételeket, a mindenki által elérhető láncként stabilizálta a pozícióját a gyorséttermek világában
– írták.
A Chili’s sikere szöges ellentétben áll néhány riválisa kudarcával, például a TGI Fridayséval. Ez a lánc a múlt héten váratlanul 50 helyet zárt be az Egyesült Államokban, mivel a hírek szerint csődhelyzet fenyegeti. Eközben a McDonald’s az 5 dolláros étkezési akciójával próbál kikeveredni az E. coli-fertőzés okozta mizériából.
A Brinker International a világ egyik vezető éttermi vállalata, a Chili’s, a Grill & Bar, a Maggiano’s Little Italy és az It’s Just Wings online márka tulajdonosa. A texasi Dallasban Norman Brinker
A társaság a harmadik negyedévben a piac bevételi várakozásait meghaladó eredményekről számolt be, árbevétele az előző év azonos időszakához mérten 12,5 százalékkal, 1,14 milliárd dollárra nőtt. A vállalat egész évre vonatkozó 4,73 milliárd dolláros bevételi előrejelzése 2,3 százalékkal meghaladja az elemzői becsléseket. A részvényenkénti 0,95 dolláros tisztított nyereség pedig 38,6 százalékkal szárnyalta túl az elemzői konszenzust.
Viszont sajnos a nagy raliról már lecsúszhattunk, a Brinker-papírok év eleje óta 150 százalékkal, 105 dollárra emelkedtek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.