Alkalmazásának új funkciójával nehezítené meg a csalók dolgát és védené meg tőlük az ügyfeleit a Gránit Bank – derül ki a pénzintézet szerdai közleményéből. Az innováció lényege, hogy a Gránit eBank applikációján is érkezik az ügyfél számára értesítés, amikor a banki ügyintéző felhívja.
Az alkalmazásba érkező üzenet ráadásul még az ügyintéző nevét is tartalmazza, így az beazonosítható. Egy esetleges csaló hívása esetén ugyanis a banktól nem érkezik üzenet, így egyből lebukik az, aki átveréssel próbálkozik. A biztonsági funkciót értelemszerűen csak a Gránit Bank ügyfelei vehetik igénybe, közülük is csak azok, akik rendelkeznek az eBank alkalmazással és engedélyezik, hogy a pénzintézet elektronikus, iSMS típusú üzeneteket küldhessen. A közlemény szerint ugyanis a biztonság érdekében
a bank csak és kizárólag a bank hivatalos applikációján keresztül, iSMS formájában küldi az azonosítást.
A bank arra kéri tehát a biztonsági funkciót engedélyező ügyfeleit, hogy amennyiben a bank ügyfélszolgálatának nevében keresik telefonon és az applikációba belépve a postaládájában nem lát erről szóló megerősítő iSMS-t, akkor azonnal bontsa a vonalat, majd hívja a megszokott telefonszámon a bank ügyfélszolgálatát.
A Gránit Bank emellett rendszeres kommunikációval is igyekszik megelőzni a csalásokat, de a Gránit eBank alkalmazása is számos biztonsági funkcióval segíti a csalók elleni küzdelmet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.