Ahogy a 2008-as globális recesszió, most a koronavírus is, úgy vetheti vissza a turizmust, hogy közben, az utazás élményét pótolva, egyre többen fordulnak a szabadidős sportok felé
– mondta Horváth Csobán az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója. Az Intersport ezért folytatja két éve megkezdett, 2 milliárd forintos fejlesztési programját és 3 áruházat nyit a hétvégén.
„A 2008-ban kezdődött globális pénzügyi-gazdasági válság idején ugyan jelentősen visszaesett az utazási kedv, de Nyugat-Európában évente több, mint tíz százalékkal nőtt a szabadidős sportokhoz kapcsolódó piac. Némi késéssel Magyarországon is hasonló tendencia játszódott le: egyre többen – és nem csak a fiatalok -, fedezték fel, a sportos életmódhoz kötődő élményeket és azok egészségmegőrző szerepét, ami azóta az életmódjuk részévé vált. Hasonló várható most is, attól függően, hogy meddig tart a koronavírus negatív hatása. Ezért továbbra is kitartunk növekedési stratégiánk mellett és a magyar piac iránti elkötelezettség jegyében folytatjuk a fejlesztéseket„ – fejtette ki az ügyvezető igazgató.
Ezen a hétvégén, a kétmilliárd forintos fejlesztési stratégia jegyében, így egyszerre három áruházat nyit a világ legnagyobb sportszerkereskedelmi láncához tartozó magyar leányvállalat.
Amelynek hálózata egy új taggal bővül Siófokon, miközben most nyílik meg a megújult keszthelyi és az új helyszínre költözött debreceni Intersport is. Emellett teljesen megújult a veszprémi és hamarosan nyílik a megújult Duna Plaza-i áruház is
– olvasható a cég közleményében.
„Az áruházakban kialakított természetközeli hangulat és a legmodernebb kereskedelemtechnikai eszközök azért fontosak, mert a sportszerkereskedelemben még mindig nagy szerepe van a szakértői segítségnek és a személyes próbának. Bővül az áruválaszték is, amivel kapcsolatban fontos megjegyezni, hogy a tavaszi időszakban a koronavírushoz kötődő negatív gazdasági hatások ellenére sem várható ellátási zavar. A sportszerkereskedelem ugyanis olyan hosszú, 3-4 hónapos átfutással dolgozik, hogy a tavaszi termékek már tavaly megrendelésre és legyártásra kerültek. Ugyanakkor már annak is látszanak a jelei, hogy egyre inkább felértékelődik a közeli gyártók, beszállítók szerepe, ami a magyar cégek számára is új lehetőségeket teremthet a nemzetközi sportszerpiacon”– tette hozzá Horváth Csobán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.