– írja bennfentes információra hivatkozva a New York Post. A Wolverine World Wide főként a tulajdonában álló Merrell cipőmárkáról ismert, míg az Authentic Brands Group – mint a neve is mutatja – egy márkakezelő társaság. Szintén ezen a héten a New York-i lap szerint a Nine West-Frye-csoport szintén 1 milliárd dollár körüli összeget ajánlott. Sőt, az Apollo Global Management is tett egy nem kötelező ajánlatot, amelynek összege azonban egyelőre ismeretlen.
A német konszern 2006-ban 3,1 milliárd euróért vette meg a Reebokot, hogy megszilárdítsa pozícióját a globális piacvezető Nike-val szemben. Februárban azonban az értékesítés mellett döntöttek, mert teljes egészében az Adidas-márka erősítésére kívánnak összpontosítani. A lap ugyanakkor megjegyzi, hogy az egykori brit sportcipő-gyártó EBITDA-ágon nagyjából évi 100 millió dolláros veszteséget termel.
A Reebokot 1985-ben alapították Angliában, és a nagy korszaka a 80-as években volt, mivel ez a cég dobta piacra az első speciálisan nők számára tervezett futócipőt. Később viszont versenytársai – mint például a Saucony és a Puma – újabb és újabb női cipőket fejlesztettek, így a britek fokozatosan teret vesztettek.
Mindennek ellenére az érdeklődők között van még a hírek szerint a Cerberus Capital Management, a kínai Anta Sports és Li-Ning, valamint az olasz alapítású, de már koreai székhelyű Fila is.
2021 első negyedévében 5,27 milliárd euró folyt be a világ második legnagyobb sportfelszerelés-gyártójának kasszájába.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.