Nagy bejelentésre készül az FC Barcelona – írja katalán lapértesülésekre hivatkozva az Infostart. A klub hamarosan közölheti, hogy megállapodott a Spotify-jal, amely nemcsak az egyesület mezszponzora lesz, de stadionját a jövőben Spotify Camp Nounak nevezik majd. A zenemegosztó vállalat mindezért cserébe 280 millió eurót fizet három alatt a Barcelonának.
A katalán klub eddig évente 55 millió eurót kapott a japán Rakutentől, 3,5 milliót a BL-győztes női csapatot támogató Stanleytől, és 10 millió érkezett az edzőfelszereléseken megjelenő török Bekótól, most mindezt felváltja a Spotify évente 93 millió euróért.
A szponzori szerződés jól jön a tetemes adósságot felhalmozó (és emiatt a történelem egyik legnagyobb futballistáját, a klubikon Lionel Messit elveszítő) klubál, ám árnyalja a képet, hogy az üzlet miatt ellentét alakult ki a vezetőségen belül, aminek következtében lemondott Ferran Reverter vezérigazgató. A hivatalos indokolás szerint személyes, családi okok állnak a visszalépése hátterében, de a Marca úgy értesült, hogy a Joan Laporta elnökké választása után kinevezett vezető a Spotify-ügylet visszásságai miatt távozik.
Laporta és Reverter viszonya már korábban sem volt felhőtlen, a vezérigazgató már többször is fel akart mondani, az utolsó lökést végül az Spotify-ügy adta meg.
Reverter kulcsszerepet játszott a klub gazdasági feltámasztásában, a múlt héten még Miamiban tárgyalt, hogy támogatókat találjon a stadion újjáépítési projektjéhez. Egyes feltételezések szerint éppen azt sérelmezte, hogy éppen akkor egyezett meg a klub a zenemegosztóval, amikor ő az Egyesült Államokban volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.