David Beckham lesz az AliExpress kínai e-kereskedő globális márkanagykövete – jelentette be alig több mint két héttel a labdarúgó Európa-bajnokság előtt az Alibaba leányvállalata, ám azt nem közölték, hogy mennyit fizetnek az egykori futballcsillagnak a reklámért.
Az AliExpress márciusban az európai labdarúgó-szövetséggel, az UEFA-val is leszerződött egy exkluzív e-kereskedelmi platform létrehozására. A Beckhammel kötött szerződés keretében pedig az egykori focista lesz a kínai cég Score More promóciójának az arca, amely a foci Eb-vel párhuzamosan fut majd – írja a BBC.
Az idei Európa-bajnokságnak nem az AliExpress az egyetlen kínai szponzora, ugyanis
az UEFA többek között a BYD autógyártóval és az elektronikai cikkekkel foglalkozó Vivóval is kötött szerződést.
A párizsi olimpia után a foci Eb az idei év legnagyobb sporteseménye, a nyitómérkőzést június 14-én, a döntőt pedig egy hónappal később, július 14-én játszák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.