A Telenor MyTV szolgáltatás statisztikáiból a kezdetek óta kiolvasható, hogy az élő sportesemények alkalmával – például Olimpia, Forma-1 és kedvelt sportok rangadói – jelentősen nő azok száma, akik MyTV-n követik az eseményeket. A 2018-as vb a számos foci meglepetés mellett a MyTV életében is új rekordokat hozott, a használati statisztikákból megállapítható, hogy a szolgáltatás mára megváltoztatta a szurkolói szokásokat is. Kevésbé számít a helyhez kötöttség, olyan mérkőzéseket is képesek élőben követni az emberek, amelyekről korábban, hozzáférhető élő tévéadás híján lemaradtak.
A MyTV felhasználók
a vb ideje alatt összesítve több mint 130 évet töltöttek a szolgáltatással.
A hálózaton ez új MyTV irányú adatforgalmi rekordot hozott. A hálózati forgalom alapján az látható, hogy szinte végig egyre többen kapcsolódtak be a vb-közvetítésekbe. Érdekesség, hogy a legnagyobb nézettséget a teljes vb ideje alatt mégsem a döntő, hanem
az Oroszország-Horvátország mérkőzés 11-es párbaja hozta,
míg teljes megtekintett mérkőzés tekintetében a Franciaország-Belgium összecsapás vonzotta a legtöbb nézőt.
A kezdetben mobiltévé szolgáltatásként indult MyTV mára a széles csatornakínálat mellett otthoni nagyképernyős tévéken is könnyedén elérhetővé vált. A vb időszakáról készített statisztikák alapján jól látszik, hogy az emberek éltek is ezzel a lehetőséggel: a MyTV-t fele-fele arányban nézték nagyképernyőn és mobileszközökön. Magyarországi települések tekintetében a legtöbb szurkoló Budapesten, Szentendrén, Szegeden és Debrecenben használta a szolgáltatást a foci-vb ideje alatt. Az új európai szabályozásnak köszönhetően a MyTV csatornái már az Európai Unió bármely országában elérhetőek, ami szintén látszódik az adatokból:
a foci-világbajnokság alatti forgalom több mint 10 százaléka Magyarországon kívül zajlott,
azaz a hazai előfizetők külföldre is magukkal vitték a MyTV-t, ami jól mutatatja a vezeték nélküli tévézés egyik legnagyobb előnyét a fix vezetékes szolgáltatásokkal szemben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.