2024 márciusától Kovács András Péter vezeti a Yettel Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóságát, és felel a telekommunikációs márka építéséért és marketingkommunikációs tevékenységéért.
Kovács András Péter 14 éve tölt be különböző pozíciókat a hazai marketingkommunikációs szakmában. A 37 éves szakember ezalatt gyártott TV-műsort a TV2-nek, dolgozott ügynökségi oldalon az ACG kreatív ügynökségnél, és
kétszer is megfordult a Magyar Telekom kampánycsapatában, legutoljára mint osztály-, illetve szegmensvezető, ahonnan a Yettelhez érkezik.
Korábban az RTL Magyarországnál a vezérigazgató kommunikációs tanácsadójaként dolgozott, illetve építette a nemzetközi országmárkát a 2024-es Budapesti Olimpiai és Paralimpiai pályázaton, és a Magyar Turisztikai Ügynökség márka főosztályvezetőjeként.
Óriási lehetőség, hogy Magyarország egyik legfrissebb márkájának újabb lendületet adjunk, és termék- és szolgáltatásinnovációval, illetve egy megkülönböztető kommunikáción keresztül pörgessük fel a hazai telcopiacot
– mondta el a szakember. Hozzátette: nagyon megtisztelő, hogy része lehet ennek a csapatnak és közösen dolgozhat azon, hogy az emberekkel megismertethessék a digitalizáció adta lehetőségeket egy igazán dinamikus telco tolmácsolásában. „Természetesen eddig is figyelemmel kísértem a Yettel kampányait, és látom, hogy a csapatban megvan a felkészültség, a naprakészség és a megfelelő mennyiségű humor is, hogy együtt nagy dolgokat vigyünk véghez. Nagy köszönet Bölöni Olgának, aki az érkezésemig megbízott vezetőként összefogja és viszi előre a márkát!” – jegyezte meg Kovács.
A Yettel kereskedelmi vezérigazgató-helyettese, Nemanja Zilovic arról beszélt, hogy a márkájuk jól szerepel a piacon, de még van terük a növekedésre. Bíznak benne, hogy Kovács András Péterrel tovább lendíthetik a márkát, bemutatva ajánlatainkat a magyar fogyasztóknak.
Megtette a bejelentését a Yettel: ennyivel emeli az árait márciustólA három nagy szolgáltató közül utolsóként bejelentette az idei áremelését a Yettel Magyarország. A drágulás jelentős, de egy hajszállal elmarad a Vodafone által alkalmazott mértéktől. Az is kiderült, hogy a Telekom emelt a legkisebb mértékben. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.