Az iPhone 15-értékesítések mentették meg az iSTYLE 2023-as értékesítését az üzletekben – mondta a cég kereskedelmi igazgatója a Világgazdaságnak. Pridalkó Patrik arról beszélt, hogy a tavalyi év egy kihívásokkal teli időszak volt a világszerte tapasztalható gazdasági nehézségek miatt.
A lakosság visszafogta a költekezését, elsősorban az infláció miatt, és inkább a megtakarításra összpontosított. A cég árbevétele emiatt közel két számjegyű mérséklődést mutatott 2023-ban. A bolti értékesítés volumene még nőni tudott 7 százalékkal, de a B2B üzletágban tapasztalt lassulás magával húzta a számokat vállalati szinten – mondta Pridalkó Patrik. Hozzátette, hogy a negyedik negyedévben eljött a fordulat, az iPhone 15 piacra dobása 30 százalékos értékesítésbővülést okozott az év utolsó három hónapjában a boltokban.
Az iPhone 15-nél egy nagyon szerencsés csillagegyüttállás volt tapasztalható. Egy valóban fejlődő készülék, csökkenő árral és megfelelő készletekkel
– magyarázta az iPhone 15-ös széria sikerét Pridalkó Patrik.
A kereskedelmi vezető kifejtette, hogy a céges vásárlók elmaradása okozta a tavalyi mérsékeltebb évet. A magyarországi és régiós B2B-vezető, Földesi Gábor elmondta, hogy a vállalati ügyfelek elhalasztották az eszközparkok megújítását. Inkább olyan szolgáltatásokat vettek igénybe az iSTYLE-nál, amelyek a már meglévő gépeik karbantartását és szervizelését szolgálták. Hozzátette, hogy ez a megtorpanás 2024-ben már nem tapasztalható, a vállalati ügyfelek visszatérnek az eszközbeszerzésekhez.
Földesi Gábor arról is beszélt, hogy az iSTYLE stratégiájának a középpontjában a kis- és középvállalati szektor kiszolgálása áll. Szerinte a kkv-k egy különleges ügyféltípust képviselnek, mivel a vásárlási szokásaikban egyszerre van jelen a lakossági és a vállalati ügyfél.
A kkv cégként vásárol, de a döntéseit fogyasztói szempontból hozza meg. A nagyvállalatoktól eltérően egy kkv-nál nem feltétlenül dolgozik hozzáértő IT-szakember, aki tisztában van azzal, hogy milyen eszközöket kell beszereznie a cégnek. Ez azt jelenti, hogy a kkv lakossági ügyfélként érkezik az üzletbe, de a vásárlásával egy vállalat működését akarja fejleszteni
– magyarázta Földesi Gábor.
2024-ben továbbra is kitart az iPhone 15 népszerűsége
– mondta el a Világgazdaságnak Pridalkó Patrik. Hozzátette, hogy az ügyfeleik főleg a magasabb belső tárhellyel rendelkező Pro és Pro Max modelleket keresik.
Leteszteltük, hogy tényleg az iPhone 15 Pro lehet-e a legjobb játékkonzolAz Apple a legfrissebb iPhone-generációval olyan vizeket szeretne meghódítani, ahol a mobiltelefonok eddig csak mellékes lehetőségnek számítottak. Az iPhone 15 Pro modellek az ígéretek szerint a világ legjobb játékkonzoljai lesznek, és az Xbox vagy PlayStation AAA kategóriás játékait is képesek lesznek futtatni. Az elképzelés, hogy egy olyan cím, mint a Death Stranding, elférhet a zsebünkben, nagyon csábító lehet a videójátékok szerelmesei számára. |
Emellett a nemrég piacra dobott MacBook Air M3 is sikertermék lett. Az új csippel szerelt MacBook Air képes rá, hogy a munkában és a magánéletben is kielégítse a felhasználókat. Az új csip nyújtotta teljesítmény külön alkalmassá teszi a gépet a kreatív munkákra, például a videók vágására és szerkesztésére, ami a tartalomgyártók korában kifejezetten fontos területté vált. Emellett az Apple további lépést tett a gamer közösség felé az új készülékkel.
Az idei március nemcsak a MacBook Air M3 piacra dobásáról szólt Magyarországon, hanem az iSTYLE új Apple Premium Partner-üzletének megnyitásáról is. A cég a Westend üzletházban lévő eddigi kisebb üzletét bezárta, és megnyitotta az új prémiumboltot.
A prémiumüzlet területre nagyobb a hagyományos boltoknál, így szélesebb termékválasztékot tud felsorakoztatni. Emellett rendkívül fontos, hogy
a Westendben és az Árkádban lévő üzletükben magasabban képzett munkatársakat foglalkoztatnak, akik így hatékonyabban tudnak a vállalati és a lakossági ügyfelek segítségére lenni.
A prémiumboltok egyben szervizlokációk is, vagyis a meghibásodott készülékeket nem minden esetben küldik tovább, hanem helyben is tudják javítani.
Ebben a két boltban a vállalati ügyfelekkel és a magasabb igényekkel rendelkező vevőkkel is könnyebben tud együtt dolgozni az iSTYLE, mivel egyrészt drágább demoeszközöket, akár 5-6 millió forintos konfigurációkat is tartanak kiállítva, valamint dedikált ügyintézők állnak rendelkezésre, külön konzultációs sarokkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.