Újfajta marketing eszközhöz nyúlt a Magyar Turisztikai Ügynökség, amikor a brit énekesnő Ellie Goulding legújabb videoklipjét finanszírozta – írja a Kreatív.
A Close to Me című számhoz a Várkert Bazár, a Budai Vár és a Gellért Fürdő is helyszínül szolgál, s az MTÜ, illetve Goulding stábja igazán impozáns kisfilmet hozott össze.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=136&v=ajN57m_OSpY
Az együttműködés lényege egy új trend, miszerint egyes országok turisztikai szervezetei előadókat hívnak meg bizonyos városokba, hogy – egyfajta országimázsként – ott készítsék el következő videoklipjüket, amelyet teljes egészében az adott ország fizet.
A klipekben természetesen kötelező megjeleníteni a jól felismerhető városi szimbólumokat, és mindig az adott városnak kell lennie az egyik főszereplőnek.
https://www.youtube.com/watch?v=fKopy74weus
Korábban már láthattunk ehhez hasonló koprodukciót az Imagine Dragons és Dubai, illetve J Balvin és Mexikóváros között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.