Európa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel, a mai napon az ígéretes, új Ensana márka alatt egyesült – közölte hétfőn a társaság.
Az Ensana név, amely az „egészség” és a „gyógyulás” szavak latin megfelelőiből származik, jól tükrözi a márka elsődleges céljait. A csoport, amely Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Romániában rendelkezik szállodákkal, a helyi természeti erőforrások gyógyító erejét egyesíti az orvosi szaktudással, hogy támogassa vendégeinek egészségét és jó közérzetét.
A márkához a következő hazai gyógyszállodák tartoznak: a budapesti Thermal Margitsziget és a Grand Margitsziget, a sárvári Thermal Sárvár és a hévízi Thermal Hévíz valamint a Thermal Aqua. Ezek az Ensana hotelek, illetve a többi magyarországi Danubius szálloda továbbra is az anyavállalat, a CP Holdings tulajdonában maradnak.
Mark Hennebry, a cég elnöke elmondta: „Európa leghatékonyabb, történelmi hagyományokkal bíró természetes erőforrásainak őrzői vagyunk és ezeket új és innovatív módon aknázzuk ki vendégeink egészségének javítása érdekében. Ez a tudás tesz minket teljesen egyedivé, ennek köszönhetően vagyunk több évtizednyi tapasztalattal rendelkező márka, amelyre az emberek rábízhatják legértékesebb kincsüket, az egészségüket.”
A márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre – hiszen ez a piac ma már 580 milliárd euró (639 milliárd dollár) értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót (919 milliárd dollárt).
A Spa Divízió, amelynek margitszigeti gyógyszállodái az idei évben (augusztus végéig), a tavalyi év azonos időszakához képest 12 százalékos, országos szinten pedig 8 százalékos bevételnövekedést értek el. A csoport célja, tőkét kovácsoljon ebből a fellendülő piacból, és a természetes egészség- és közérzetjavító kezelések és élmények iránti bővülő keresletet kielégítse.
Mark Hennebry, az Ensana elnöke hozzátette:
Folyamatosan törekszünk a bővülésre és új lehetőségeket keresünk a márka számára. Jelentős befektetéseket valósítottunk meg meglévő gyógyszállodáinkban és az elkövetkező években számos újítást és beruházást tervezünk – inspiráló új kezeléseket, létesítményeket, és ezáltal új munkahelyeket teremtve.
Az új márka bejelentése kapcsán a magyarországi klasztert érintő két kinevezés történt: Mácsai Péter, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek vezérigazgatója a teljes magyarországi klaszter (3 desztináció, 5 szálloda) vezérigazgatója lesz, Heréb Istvánt, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek értékesítési igazgatóját pedig a teljes magyarországi Ensana szállodacsoport értékesítési és marketingigazgatójává nevezték ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.