BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Személyre szabott üzenetekkel indított kampányt a Magyar Turisztikai Ügynökség

Az MTÜ nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt,

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is. A hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak – írja az MTÜ.

Az ügynökség közlése szerint a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy

ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is.

A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először

  • Németországban,
  • Ausztriában,
  • Szlovákiában,
  • Csehországban,
  • Lengyelországban,
  • Szerbiában
  • és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ,
  • elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.

    Fotó: MTÜ

    A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja, hogy felhívja ezen országokban élők figyelmét: a koronavírus járvány után Magyarország készen áll, hogy vendégül lássa őket.

    Az MTÜ – kampányai során először – nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg.

    A fiatalabb korosztály és a családosok számára az élményeket, a természet szépségét, a frissítő hullámokat, a kalandokat hangsúlyozzák, míg az idősebb korosztálynak a gyógyvizeket, a tájat és a különleges ízeket. Az valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.

    https://www.youtube.com/watch?v=rB3lPqvsXCM&feature=youtu.be

    A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.

    Címoldalról ajánljuk

    Tovább a címoldalra

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.