BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ismét kampányba kezd az MTÜ

Az őszi élményeket népszerűsíti a turisztikai ügynökség.

A belföldi élmények nem érnek véget a nyárral, érdemes folytatni a kalandozást itthon ősszel is, hiszen Magyarország turisztikai kínálata a főszezont követően is számos lehetőséggel várja az utazókat. Ezzel az üzenettel indított belföldi forgalomélénkítő kampányt a Magyar Turisztikai Ügynökség szeptember 9-től.

Az MTÜ célja a kampánnyal az, hogy

az őszi élményeket népszerűsítve segítse a turisztikai szezon meghosszabbítását.

A kampánysorozat a Balaton őszi turisztikai kínálatának bemutatásával kezdődött, ezzel párhuzamosan indult el mostani kampány, melyben két film is készült a különböző érdeklődésű utazóknak. Az egyik Magyarország aktív turisztikai élménylehetőségeit és egyedi természetközeli csodáit mutatja meg, a másik a városi programokat, az épített örökséget és a Magyarország kulturális kincseit népszerűsíti.

https://www.youtube.com/watch?v=z4SZtsdVHr0&feature=youtu.be

Az MTÜ a filmek és a klasszikus hirdetések mellett médiaegyüttműködések és közösségi média aktivitások segítségével is közvetíti az üzenetet.

https://www.youtube.com/watch?v=nqYGmvBUke0&feature=youtu.be

A Magyar Turisztikai Ügynökség a korábbi belföldi kampányokhoz hasonlóan most is együttműködik azon szálláshelyekkel, vendéglátóegységekkel, borászatokkal, fürdőkkel, illetve egyéb turisztikai szolgáltatókkal és attrakciókkal, amelyek az őszi időszakban kedvezményes ajánlatokat kínálnak a látogatóknak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.