A Mövenpick hotelmárka a szántódi Mövenpick BalaLand Resort és FamilyParkkal mutatkozik be Magyarországon, a tokaji Minaro Hotel MGallery pedig a márka első Budapesten kívüli szállodája lesz - közölte az Accor pénteken.
Az 50 millió eurós beruházással elkészülő Mövenpick BalaLand 109 szobás, ötcsillagos szálloda és élménypark lesz a Balatonnál, Szántódon. Egy szélesebb projekt része, amely beltéri és kültéri víziparkot és kalandparkot, több mint 5000 négyzetméternyi beltéri létesítményt (szintén az Accor üzemeltetésében) és 112 lakóapartmant foglal magában.
A 100 szobás, ötcsillagos tokaji Minaro Hotel MGallery a régió vezető felsőkategóriás üdülőhelye lesz, kiegészülve egy önálló rendezvényközponttal. A beruházás összértéke 28 millió euró. A hotelek az idei év utolsó negyedévében nyitnak.
Dilek Sezer, az Accor délkelet-európai fejlesztési igazgatója a közlemény szerint hangsúlyozta: a megállapodás lehetőséget nyújt az Accor vidéki hálózatának bővítésére, és vezető pozíciójuk megerősítésére Magyarország és Közép- és Kelet-Európa vendéglátóiparában. Mindkét helyszín egyre nagyobb nemzetközi vonzerővel bír, a Balaton az ország legnépszerűbb szabadidős célpontja, Tokaj pedig a világszerte ismert borvidék - jelezte.
Vécsey Róbert, a Dreamland operatív igazgatója kiemelte, hogy a két felsőkategóriás üdülőfejlesztésüket egy rangos nemzetközi márka támogatja majd, az Accor nagyon erős jelenléttel rendelkezik a régióban és Európa azon egyéb részein is, amelyek a Budapesten kívüli szabadidős turizmus legfontosabb forráspiacai.
Az Accor a világ egyik vezető szállodaipari csoportja, több mint 5200 ingatlannal és 10 ezer vendéglátóhellyel a világ 110 országában. Világszerte mintegy 230 ezer munkatársat foglalkoztatnak. A nyilvános cégadatok szerint magyarországi cégük az Accor Pannonia Hotels árbevétele a koronavírus-járvánnyal sújtott 2020-as évben 4,2 milliárd forintra apadt az előző évi 24 milliárd forintról, adózás utáni vesztesége csaknem 7 milliárd forint volt. Tavaly viszont már csaknem 7,2 milliárd forint árbevételt értek el, és az adózás utáni veszteségük is felére, mintegy 3,6 milliárd forintra csökkent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.