A Magyarországon hetedik éve működő Aldi Utazás rendkívül erős hónapot zárt 2024 januárjában. A Covid előtti utolsó év, 2019 januárjához képest közel 100 százalékkal többen foglaltak utat a szolgáltatónál.
A legnépszerűbb desztináció továbbra is Horvátország és Olaszország. A legtöbben a déli szomszédos országba szóló utat foglaltak, ők közel 40 százalékkal volt többen, mint egy évvel korábban. Az utazási iroda innen származó árbevétele közel 60 százalékkal nőtt, mert a kiutazók a magasabb árkategóriájú szállásokat választották. Ezzel szemben a szintén nagyon népszerű Olaszország esetében úgy duplázódott meg majdnem az utasok száma egy év alatt, hogy közben az árbevétel csak a felével emelkedett. Ez azt mutatja, hogy az utasok ez esetben a kedvezőbb árú szolgáltatókat választották. A hajós utak esetében kiegyensúlyozott a két mutatószám: az utasok száma 175 százalékkal, míg a forgalom mintegy 150 százalékkal nőtt.
A legkedveltebbek a Földközi-tengeri hajós utak voltak, de számos foglalás érkezett távolabbi úti célokra is, például az Atlanti-óceáni utakra.
Ezek az utak azért különlegesek, mert Európából indulnak az amerikai kontinens felé, a visszaút – például a Karib-térségből – viszont repülővel történik.
A januári jelentős bővülés egyik fő oka a megnövekedett érdeklődés Horvátország és Olaszország iránt, illetve az év első hónapjában kínált, rendkívül kedvező előfoglalási ajánlatok. A hajós utakra az Aldi Utazás újabb partnerek kínálatát is ajánlja, így már Brazília, a norvég fjordok és a Karib-térség útjai is foglalhatók. Az átlagár bőven az infláció alatt nőtt, a szolgáltató Eurotours mintegy 6 százalék körüli áremelkedést tapasztalt. A legnépszerűbb foglalási típusok között továbbra is a két felnőtt, valamint a két felnőtt egy vagy két gyerekkel volt a jellemző. Az Aldi Utazás kedvezményes utak mellett szállásokat is kínál, itt is rekordforgalmat ért el 2024 januárjában.
Az Aldi a diszkontfilozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és nonfood termékeket kínál a lehető legkedvezőbb áron. Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 172 áruháza van. A vállalat Aldi Utazás márkanéven egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá
öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakkal várja a vásárlókat.
Az Aldi a biatorbágyi logisztikai központját és a saját tulajdonú boltjainak teljes áramellátását zöldárammal oldja meg. Frisshús-kínálatának fejlesztéséért, az általa létrehozott munkahelyekért és a jóléti intézkedéseiért, termékei és munkaadói működésének minőségéért több díjat is elnyert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.