Kerekasztal-beszélgetésen mutatták be a BDPST V. kerületi luxusszállójának, a Hotel Dorotheának a művészeti és dizájnkoncepcióját, az eseményen a vállalat kreatív igazgatójaként Orbán Ráhel, a miniszterelnök lánya is részt vett.
Orbán Ráhel beszélt arról, hogy milyen elvárásokkal és megkötésekkel jár az, hogy az ötcsillagos szállodát a Marriott International üzemelteti az Autograph Collection Hotels márka alatt, sőt a beszélgetést követően interjút is adott a Blikknek.
Ebben elárulta, hogy tizenöt éve dolgozik a vendéglátásban, amit előtte tíz évig tanult és azt is, hogy mi a BDPST missziója: Magyarország és Budapest ismertségének a növelése annak tudatosításával, hogy mi mindent alkottak és találtak fel a magyarok. Ugyanis
számos, világszerte ismert magyar találmányról sokan nem tudják, hogy az a magyarokhoz köthető.
Szeretnék tehát a vendéglátás és az idegenforgalom által is jó hírét vinni a magyar kultúrának. Ezért visszatérő dizájnelem a Hotel Dorotheában is a szódásüveg, ami magyar találmány. A szállodába bejelentkező vendégeket is levendulás szódával kínálják.
A miniszterelnök lánya azt is elmondta, hogy a BDPST következő nagy projektje a Gellért szálló felújítása a Mandarin Oriental luxusszállodalánccal együttműködésben, ami szerinte már azért is nagy felelősséggel jár, mert Budapest egyik legikonikusabb épületéről van szó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.