Az igazgató hozzáfűzte: "a levél tartalmát nem közölhetem". Hardy szerint - a korábban a ferihegyi drosztokat szerződés alapján használó - Zóna taxijai tilosban parkolnak, dolgozói zaklatják az utasokat és az árban aláígérnek a jelenlegi szerződött partnernek, a Főtaxinak.
Ferihegyen csúcsidőben naponta akár 30-40 ezer ember is megfordul. A BA október 7-én közölte, hogy felmondta az addigi megállapodást a Zóna Taxival, és az ezt követően a repülőtérről üzemelő taxi szolgáltatásra kiírt tender győztese a Főtaxi lett. A taxitársaság 2010. december 7-től végzi a repülőtéri taxiszolgáltatást.
A korábbi tájékoztatás szerint elődjénél olcsóbb, 1 700-5 700 forint közötti tarifákat ígért a Főtaxi és vállalta, hogy a BA előírásának megfelelően az utasok a megrendeléstől számítva legfeljebb 5 percet várakozhatnak az autókra.
A taxisok szerint egyébként Ferihegy nem tartja be a megállapodást, ezért ők a főpolgármesterhez fordultak ez ügyben. Mint arról január 10-én beszámoltunk, az Országos Taxis Szövetség (OTSZ) szerint a ferihegyi repteret üzemeltető Budapest Airport nem tartja be a taxisokkal kötött megállapodást, ezért a szövetség a főpolgármesterhez írt levelében arra kéri Tarlós Istvánt, hogy járjon közbe a helyzet "normalizálása" érdekében. Ellenkező esetben azt javasolják, hogy a főpolgármester vonja meg a BA-tól a számára ingyenesen átengedett speciális taxiállomások üzemeltetési jogát
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.