BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Így csinált a pizzafutár dollármilliárdos üzletet

Ben Francis bebizonyította, hogy bárkinek van lehetősége a szülei garázsában milliárdos üzletet fejleszteni.

Egy 28 éves brit – korábban pizzafutár – fiú feltörekvő vállalkozása már több mint 1 milliárd dollárt ér. Ben Francis a Gymshark nevű sportruházati márkát még 2012-ben, a szülei garázsában indította útjára, miközben nappal tanult, éjszakánként pedig a Pizza Hut futárként dolgozott – írja a BBC.

Francis a a BBC-nek azt mondta, hogy

az 1 milliárdból nagyságrendileg csak 700 millió az övé, ugyanis a General Atlantic amerikai tőkealap 21 százalékos részesedéssel rendelkezik a cégben,

melynek székhelye Solihullban található. A General Atlantic partnersége azért fontos, hogy a Gymshark terjeszkedni tudjon az Egyesült Államokban, ahol a legtöbb potenciális ügyfél van.

https://www.instagram.com/p/CD1rjxgAbYx/?hl=hu

Francis azért alapította a céget, mert egyszerűen nem talált magának olyan sportruházatot, amiért rajongani tudna. Az ex pizzafutár kezdetként – a családja és a barátai segítségével – vásárolt egy varrógépet és egy szitanyomó gépet, majd belekezdett a jelzőmezek és pólók gyártásába.

Az Instagram pörgeti az üzletet

A barátok és a család továbbra is a Gymshark részesei,

a vállalatnak pedig 499 alkalmazottja van

többek közt az Egyesült Királyságban, Hongkongban, Denverben és Coloradóban.

A sportruházatot gyártó cég sikere nagyrészt annak köszönhető, hogy jelentős táborral rendelkezik a közösségi médiában, az Instagramon például már 4,6 millió követője van.

Francis elmondta, hogy a koronavírus-járvány alaposan felpörgette az üzletet, tekintve, hogy az emberek elkezdtek online vásárolni, az alkalmazottak azonban meglehetősen nehezen viselték a megváltozott munkakörülményeket.

Borítókép: Gymshark Instgram

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.