BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Állandó üzleti szemlélet

2010.11.29., hétfő 05:00

„Mindig üzleti szemlélettel tekintettem a különböző feladataimra, így a mostani felkérésemre is” – állítja Simon Zsolt, a TV2-t is üzemeltető MTM-SBS Zrt. október végén munkába állt vezérigazgatója. Tudja, azért hozták a céghez, hogy az üzleti eredményeket ismét a korábbi kedvező szintre segítse, valamint a tulajdonosok által kitűzött minél nagyobb profitot elérje. Ezt azzal kívánják elérni, hogy a TV2 műsorkínálatával még inkább nézőcentrikussá váljon, és a lehető legjobban reagáljon az igényekre. A jövőben ki kívánnak lépni a párhuzamos műsorszerkesztés alapelveiből, inkább alternatívát szeretnének nyújtani a többi csatornával szemben. Ez igaz minden egyes platformra. Ezért hozta létre a társaság tulajdonosa a FEM3 női csatornát, valamint indítja be januártól a PRO4 férfias, általános szórakoztatócsatornát is.

A szakember szerint reális célokat kell megfogalmazni, így az elvárt eredmények produkálásához nem kell feltétlenül elsőnek lenni a nézőkért folytatott versenyben. „Célunk az, hogy a televíziós piacról eltűnt reklámpénzeket visszavezessük a képernyőre. Ehhez házon belül vissza kell állítanunk a munkatársak hitét és önbizalmát, hogy felszabadulhassanak a pozitív energiák” – mondja. Nagy előnyének tartja, hogy médiaügynökségi múltjából fakadóan tudja és érti, hogy a televíziós reklámozás hogyan és milyen mértékben járul hozzá az ügyfelek üzleti eredményeihez.

Simon Zsolt nem keresett állást ezt megelőzően, mert nagyon jól érezte magát a MEC kelet-közép-európai vezetőjeként. Megvalósíthatta önmagát és azokat az irányokat, amelyeket annak idején megálmodott magának. Amikor azonban megkeresték az új feladattal, úgy állt hozzá, győzzék meg, hogy ez a váltás neki jó lesz. Ez akkor sikerült végérvényesen, amikor kiderült: a ProSiebenSat.1 csoport vezérigazgatójának, Thomas Ebelingnek az elképzelései és hozzáállása a televíziózáshoz nagyon hasonlít az övéhez. Így gyorsan megtalálták a közös nevezőt, ez meg is határozta, hogy egymásra találjanak.

Az üzleti szemlélet már gyermekkorában sajátja volt: az iskolában miatta írták be mindenkinek az üzenőfüzetébe, hogy árusítani tilos, miután a rokonság által készített kézműves portékát értékesítette társainak. Mostanában az igen kevés szabadidejét és a tiszteletben tartott hétvégéit a családjával tölti, vagy éppen amatőr lemezlovassá avanzsál. Otthon van egy berendezett diszkóhelyisége, ahol house és trance zenéket mixel a maga, valamint a szűk baráti társaság szórakoztatására. Budakeszin él, ahol komoly lokálpatrióta hírében áll. Annak idején még a település marketingjének kialakításában is szerepet vállalt.

Névjegy

A CÉG

Az MTM-SBS Televízió Zrt. egyike a két hazai országos, magánkézben lévő kereskedelmi televíziós műsorszolgáltatónak, a TV2, valamint a FEM3 csatornát működteti.

A társaság tavalyi árbevétele 21,41 milliárd forint volt.

Simon Zsolt (37)

Külkereskedelmi Főiskolát végzett 1995-ben, másoddiplomaként elkezdte a jogi egyetemet, amelyet a sikeres római jogi vizsga után hagyott abba. Saját céget üzemeltetett a főiskola mellett a 90-es évek elején barátaival, majd a McCann-Erickson médiacsapatához csatlakozott, ahonnan 2000-ben médiaigazgatóként távozott a MEC (korábban Mediaedge:cia) ügyvezető igazgatói pozíciójába.

Az MTM-SBS Televízió Zrt. egyike a két hazai országos, magánkézben lévő kereskedelmi televíziós műsorszolgáltatónak, a TV2, valamint a FEM3 csatornát működteti.

A társaság tavalyi árbevétele 21,41 milliárd forint volt.

Simon Zsolt (37)

Külkereskedelmi Főiskolát végzett 1995-ben, másoddiplomaként elkezdte a jogi egyetemet, amelyet a sikeres római jogi vizsga után hagyott abba. Saját céget üzemeltetett a főiskola mellett a 90-es évek elején barátaival, majd a McCann-Erickson médiacsapatához csatlakozott, ahonnan 2000-ben médiaigazgatóként távozott a MEC (korábban Mediaedge:cia) ügyvezető igazgatói pozíciójába.-->

A szerző további cikkei

Vélemény cikkek

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.