A piackutatók vitáznak Oroszországban, melyik jelenleg a vezető helyi vodkamárka: a mértékadónak tekinthető ACNielsen szerint a Nemiroff, ami nem is orosz, hanem ukrán gyártmány, más kutatók szerint a "zöld márka", ami a Moszkovszkaja zöld címkéjéhez kapcsolható.
Abban értenek egyet a piackutatók, hogy ezek mellett a Putyinka a piac hármas számú szereplője, s nem biztos, hogy még csak bronzérmes.
Az orosz vodkapiacon rengeteg a szereplő, jellemző, hogy piacvezető helyet adnak annak a márkának, melynek részesedése meghaladja a 4,5 százalékot. Más kutatók szerint 6 százalékkal lehet országos piacnyertes valaki, a zöldcimkés részesedése ennyi lehet, a Putyinkáé 5 százalékos.
Mindez azonban 32 orosz nagyvárosban végzett piackutatáson alapul, ha a vidéket is figyelembe veszik, akkor változhat a sorrend. Kiderült ez egy a cigarettamárkákkal kapcsolatos orosz piackutatásnál, ahol előbb kihozták nyertesnek az L&M márkát, majd utána első helyezettnek kiáltották ki a Winstont, és ezzel mostanra minden kutató egyetért - írja a Komerszant című üzleti lap. (MTI Eco)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.