A derogáció a jövedéki adó literenkénti 85 forintos szintjének 10 forinttal való csökkenését eredményezheti. A magas üzemanyag árak mára veszélybe sodorták a közellátást, az ipari, termelő üzemek, a logisztikai bázisok folyamatos termelését, működését és nem utolsó sorban a fuvarozó vállalkozásokat, akik ezeket a rendszereket kiszolgálják - olvasható a levélben.
Magyarország is Európa több országához hasonlóan ebbe a nehéz helyzetbe került. Csak úgy lehet a nem kőolaj alapú jármű meghajtások közkeletűvé válásáig megakadályozni Európa gazdasági visszacsúszását, ha a kőolajat nem tekintik különösen jól adóztatható terméknek, és készek adójának szintjét, derogációval a 2003-as szint alá visszahelyezni. A magyar kormány ezt kérte a Tanácstól, és ezt kérik a magyarországi fuvarozó érdekképviseletek is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.