Az Adidas és a Hennes & Mauritz már jelezte: Kína túl messze van, az egekbe szökő olajárak nyomán dráguló szállítás miatt a cégek az ottani kapacitásaikat részben vagy egészben máshová telepítik. Ez azonban nem von le túl sokat a távol-keleti ország tőkevonzó értékéből. A nemzetközi tanácsadó cégek irányadó elemzései is ez utóbbit támasztják alá. A KPMG szerint az ázsiai ország öt éven belül megelőzheti a vállalati befektetések befogadása terén világelső Egyesült Államokat is. A hazai szakértők szerint is csak kis részt képviselnek egy-egy termék költségében a szállítási kiadások. Számíthatnak ugyanakkor az ott (is) egyre jobban növekvő bérek, illetve a szellemi tulajdon védelmének rendezetlen jogi háttere. Magyarországnak lehet esélye az oda irányuló befektetésekben várható átmeneti hullámvölgyek adta lehetőségek megragadására. Nekünk azonban a hagyományos értékekkel kell versenyeznünk, mint a kiszámítható gazdasági környezet, a képzett és kreatív, megbízható munkaerő. Fontos lenne az adóterhek csökkentése is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.