Agárdy az Új Szóval közölte, a miniszter elismerte a körgyűrű megépítésének szükségességét, valamint osztja a megyei vezetésnek azt az aggodalmát, hogy a legkisebb körgyűrű-variánson gyorsan „túlnőne” a város.
Annak érdekében, hogy a főváros közlekedési problémáin mielőbb enyhíteni lehessen, 2011-ben megkezdik a D4-es kisebb gyűrűvariáns szerinti építését, miközben elindítják a nagyobb gyűrű tervezési munkálatait is. Agárdy tájékoztatása szerint Vány azt is leszögezte, hogy az építés úgynevezett PPP-proojekt keretében, vagyis magántőke bevonásával folyhat, mert a várakozások szerint ez ígérkezik az egyetlen olyan útépítésnek az országban, amely nem lesz veszteséges
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.