A Gazdasági Versenyhivatal az idén eddig több mint félmilliárd forint bírságot szabott ki a fogyasztói döntések befolyásolására alkalmas vevőcsábító reklámok miatt. A versenytanács hamarosan a L’Oréal több szépségápolójáról dönt: valóban olyan jótékony tulajdonságúak-e, mint azt a reklám állítja? Őszi menetrendjében két kartellügy is szerepel. Vizsgálja, a Strabag és társai egyeztettek-e a Heves megyei út- és hídpályázatok során, illetve a pékek megállapodtak-e a kenyér és a pékáruk átadási árában.
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.