BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Banki ügyintézők: mit nem mondanak el először?

Változatos a banki ügyintézők felkészültsége. Az esetek többségében az első találkozás alkalmával az ügyfél igényeinek a megismerésére koncentrálnak, a szerződésre, annak tartalmára nemigen hívják fel a figyelmet.

Nem pontatlanok, nem közölnek téves információkat, de bizonyos kérdésekben kevésbé jártasak, például a díjakról korántsem nyújtanak teljes körű információt. Egyebek között ilyen tapasztalatokat rögzít a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) felkérésére készült, a banki tájékoztatás minőségével foglalkozó tanulmány.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.