Hiába csábította külföldi utazásra a hazai vásárlókat az erős forint, az utazási irodák gyenge nyarat zártak, és nem várnak növekedést a téli szezonban sem. A tapasztalatok szerint a háztartások spórolnak, s ha utaznak is, azt inkább nyárra időzítik.
A turisták közül sokan korábbi szokásaikon változtatva repülő helyett autóval indulnak útnak, s az olcsóbb utazási lehetőségeket, destinációkat keresik. Az egyre laposodó pénztárcák hatása mellett az online szolgáltatók versenyével is küzdenek az irodák, néhányan a vállalati, illetve a személyre szabott utaztatásban látnak növekedési lehetőséget, hiszen akik a munkájukból adódóan utaznak, nem tehetik meg, hogy például egy konferenciára ne menjenek el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.